Αποχρώσεις - Από την εικόνα στο περιεχόμενο
Του ΦΙΛΗΜΟΝΑ ΚΑΡΑΜΗΤΣΟΥ Στις μέρες μας η τεχνολογία και η επικοινωνία έχουν κατέβει κυριολεκτικά στο δρόμο για να συναντήσουν τους…

Κι όμως, η παραδοσιακή προεκλογική καμπάνια και ο ρόλος των «παλιών» μέσων ενημέρωσης, έχω την αίσθηση ότι δεν υποχώρησαν. Ίσως γιατί η νέα μορφή επικοινωνίας επιλέχτηκε περισσότερο για την αναγνωρισιμότητα του υποψηφίου και τη δικτύωσή του και όχι για να αποκτήσει μια βάση για το περιεχόμενο της πολιτικής του πρότασης. Η χρήση δηλαδή του μέσου, είχε προϋπολογιστεί και δεν αξιοποιήθηκαν οι δυνατότητές του για κάτι άλλο.

Μοιάζει σαν να έχει χωριστεί κάπως το πεδίο προβολής: Από εδώ προσπαθώ να γίνω γνωστός, από εκεί να περάσω το μήνυμά μου. Και με αυτόν τον διαχωρισμό, τελικά η σημασία των παραδοσιακών ΜΜΕ κράτησε το ύψος της.

Το ερώτημα όμως που πρέπει να απαντήσουν οι υποψήφιοι είναι αν τελικά νοιάζονται περισσότερο για την εικόνα τους ή για αυτό που πρεσβεύουν, για το περιεχόμενο. Αλλά και οι εκλογείς πρέπει να αναρωτηθούν το ίδιο. Κι από τις απαντήσεις θα κριθεί και η χρησιμότητα των μέσων προβολής και ενημέρωσης.

Από τις «Αποχρώσεις» της εφημερίδας «Ελευθερία»