Με καθυστέρηση οι προδιαγραφές στα πρατήρια
Συγκεκριμένες προδιαγραφές και υποχρεώσεις διέπουν τη λειτουργία των πρατηρίων καυσίμων σχετικά με την επισήμανση των πληροφοριών σε κάθε αντλία και…

Η οδηγία του 2014 της Ε.Ε. είναι σαφής όμως χρειάστηκε να περάσουν τέσσερα χρόνια μέχρι τον Οκτώβριο του 2018 για να καταστεί υποχρεωτική με βάση και την εθνική νομοθεσία η αναγραφή των σχετικών επισημάνσεων στις αντλίες καυσίμων, όπως και στα ρεζερβουάρ των αυτοκινήτων.

Μόλις πριν από λίγες ημέρες και συγκεκριμένα στις 29 Μαΐου το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών εξέδωσε εγκύκλιο με την οποία ενημερώνει τις γενικές διευθύνσεις μεταφορών για τη σχετική νομοθεσία και την υποχρεωτική εφαρμογή της από τους πρατηριούχους.

Όπως επισημαίνει όμως η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρατηριούχων αφενός η οδηγία αυτή εφαρμόζεται από τον Οκτώβριο του 2018 και αφετέρου μόνον ο κλάδος κινήθηκε προς την ενημέρωση των συναδέλφων και όχι το υπουργείο.

Άλλωστε, είχε αποσταλεί και σχετικό έγγραφο στα συναρμόδια υπουργεία προκειμένου να υλοποιηθεί μία εκστρατεία ενημέρωσης των πρατηριούχων, κάτι που δεν έγινε ποτέ.

Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο του Σωματείου Πρατηριούχων Ιωαννίνων Θαν. Παπαδόπουλο τουλάχιστον στην περιοχή των Ιωαννίνων δεν υπάρχουν πρατήρια που δεν τηρούν τη συγκεκριμένη υποχρέωση.

Από την άλλη, δημιουργούνται διαφορετικές συνθήκες ενόψει της χρήσης εναλλακτικών καυσίμων (υγραέριο, φυσικό αέριο, ηλεκτροκίνηση) και από τα συμβατικά πρατήρια της περιοχής.

«Στη χρήση του υγραερίου υπάρχουν συγκεκριμένες προϋποθέσεις και ξεχωριστές αντλίες και ο κλάδος ετοιμάζεται με την ίδια λογική να μπει και στην χρήση των άλλων εναλλακτικών καυσίμων», ανέφερε ο κ. Παπαδόπουλος.

Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ